Filia w Hrubieszowie

Biblioteka Pedagogiczna w Zamościu

December 2018
S M T W T F S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Obecnie naszą stronę odwiedza:

Odwiedza nas 210 gości oraz 0 użytkowników.

Biblioteka Pedagogiczna w Zamościu Filia w Hrubieszowie, zaprasza nauczycieli na warsztaty: „Dołącz do eTwinning". Warsztaty odbędą się 20 listopada 2018 r. w bibliotece.
Zapisy prowadzimy pod nr tel.84 696 29 38 do 15 listopada 2018 r. Szczegóły warsztatów na plakacie.

Czytaj więcej...

Biblioteka Pedagogiczna w Zamościu rozpoczyna wydawanie własnego biuletynu pod nazwą „BipeTeka”. W biuletynie będzie można znaleźć m.in. wiadomości z życia Biblioteki, pomoce dydaktyczne, ciekawostki związane z literaturą oraz kinem. Pierwszy numer „BipeTeki” ukazał się w listopadzie 2018 r.

Czytaj więcej...

W październiku zorganizowane zostały kolejne zajęcia w ramach cyklu "Baśnie i legendy polskie w komiksie", w których uczestniczyli uczniowie klasy VI Szkoły Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie oraz uczniowie klasy V Szkoły Podstawowej nr 2 w Hrubieszowie. Podczas warsztatów, młodzież zapoznała się z treścią wybranej baśni lub legendy i na jej podstawie utworzyła samodzielnie komiks w aplikacji internetowej Toondoo.

Czytaj więcej...

26 października uczniowie klasy VI c Szkoły Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie zakończyli udział w warsztatach zorganizowanych przez Bibliotekę Pedagogiczną w Zamościu Filia w Hrubieszowie pt. "Baśnie i legendy polskie w komiksie". Uczniowie przygotowali polską legendę lub baśń w formie komiksowej w aplikacji Toondoo. Młodzież w czasie czterech warsztatów wykazała się dużą pomysłowością, kreatywnością i wytrwałością przy tworzeniu komiksu. Przygotowane przez uczniów prace wezmą udział w konkursie, którego organizatorem jest Biblioteka Pedagogiczna w Zamościu Filia w Hrubieszowie oraz Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich.

Czytaj więcej...

 29 października uczniowie klasy I a Szkoły Podstawowej nr 1 w Hrubieszowie uczestniczyli w warsztatach wprowadzających do nauki kodowania. Uczniowie w czasie zabawy "zakoduj robota" ćwiczyli precyzyjne wydawanie poleceń, zmierzyli się z próbą zdefiniowania słów "kodowanie" i "programowanie" i dowiedzieli się który język jest najbardziej znanym językiem na świecie.

Czytaj więcej...

FB